Kamil MACH, MBA

Bachelor's thesis

Využití Public relations a marketingových nástrojů v soukromém sektoru a školství

Utilization of Public reletions and marketing tools in the private sector and education
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem mohou střední školy zlepšit konkurenceschopnost, jak by se mohly lépe prezentovat a co nejlépe využívat public relations ve svůj prospěch. Prostřednictvím dotazníku byly osloveny všechny střední školy v okrese Frýdek-Místek. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje marketingu a public relations …more
Abstract:
The aim of the thesis is to find out in what way may high school enhance the competitiveness, how to improve the presentation, and make the best use of public relations. I contacted all secondary schools in the district of Frýdek-Místek via a questionnaire. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to marketing and public relations. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2017
  • Supervisor: Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MACH, Kamil. Využití Public relations a marketingových nástrojů v soukromém sektoru a školství. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta