Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch – Bc. Kristýna Kubešová
Bc. Kristýna Kubešová
Diplomová práce
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Anotace:
Diplomová práce se zabývá sociálními sítěmi a jejich významem pro cestovní ruchu. Převážně s ohledem na marketingovou komunikaci destinačního managementu v Jihočeském kraji. V rámci výzkumu bylo využito především metody obsahové analýzy na sociálních sítích Facebook, Instagram a YouTube a dotazníkového šetření. Působení na těchto sítích bylo vyhodnoceno z hlediska úspěšnosti příspěvků, dále motivů …víceAbstract:
The diploma thesis deals with social networks and their significance for the tourism industry. Mainly with regard to the marketing communication of destination management in the South Bohemian Region. As part of the research, the methods of content analysis on the social networks Facebook, Instagram and YouTube and questionnaire survey were used. Activity on these networks was evaluated in terms of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/dayi3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Petra Pártlová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vendula Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda