Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu – Mgr. Irina Gorbik
Mgr. Irina Gorbik
Master's thesis
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Marketing Communication in the Setting of the International Film Festival Startup
Abstract:
Práce se zabývá hodnocením marketingové komunikace startupu mezinárodního filmového festivalu „Flash Film Festival“ v Praze (respektive Týden ruského filmu 19. až 25. listopadu 2019). Teoretická část je zaměřena na moderní marketing a fáze marketingového plánování. Podrobněji je zde popsán marketingový mix 4P a komunikační mix, analýza situace před zahájením projektu, marketingové cíle, stanovení …moreAbstract:
The thesis deals with the evaluation of the marketing communication of the startup of the International Film Festival "Flash film festival" in Prague (Russian Film Week 19. - 25. November, 2019). The theoretical part is focused on modern marketing and stages of marketing planning. In more details there is written 4P marketing mix and communication mix, pre-project situation analysis before project …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vzo0y/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 11. 2021
- Supervisor: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček