Návrh marketingové komunikace střední odborné školy – Petr Prokop
Petr Prokop
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace střední odborné školy
Design of Marketing Communication for the Secondary School
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat stávající marketingovou komunikaci Střední odborné školy, Frýdek-Místek, příspěvkové organizace se zaměřením především na její stávající a potenciální žáky a na základě této analýzy vytvořit návrhy a doporučení k zefektivnění této marketingové komunikace. V první části této práce jsou popsána teoretická východiska marketingové komunikace, na která navazuje …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the current marketing communication of the Secondary Vocational School, Frydek-Mistek allowance organization, focusing mainly on its current and potential students, and on the basis of this analysis, to develop proposals and recommendations for streamlining this marketing communication. In the first part of the thesis are described the theoretical starting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127809
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Jana Ostrožná
- Oponent: Miluše Hluchníková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Jiří Toman