Efektivnost prodeje a marketingu firmy s rychloobrátkovým zbožím – Bc. Iroda Zakirova
Bc. Iroda Zakirova
Diplomová práce
Efektivnost prodeje a marketingu firmy s rychloobrátkovým zbožím
The effectiveness of sales and marketing firm with FMCG
Anotace:
Tato práce je zaměřena na efektivitu prodeje a marketingu firmy rychloobrátkového zboží, která se zabývá efektivitou marketingu, marketingovou komunikací, podporou obchodu a řízení a produktovým managementem. Tato práce popisuje typy komunikační strategie v různých fázích cyklu výrobku. Cílem práce je zaměřit se na tento problém hlouběji a z jiného úhlu pohledu a přidat praktické příklady z farmaceutického …víceAbstract:
This work is focused on the effectiveness of sales and marketing firm fast moving consumer goods, which deals with effectiveness of marketing, marketing communication, trade promotion management and product management. This work describes types of communication strategy in different phases in product lifecycle. The goal of the work is focused on this issue more deeply and from different points of view …víceKlíčová slova
Životní cyklus výrobku produkt marketingová strategie přímý prodej marketingová komunikace marketingový výzkum spotřebitelé reklama komunikační mix marketing podpora prodeje public relations druhy komunikace rychloobrátkové zboží Lifecycle of a product product marketing strategy direct marketing marketing communications marketing research consumers advertising communications mix sales promotion types of communication FMCG.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wrcl4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2012
- Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Životní cyklus elektronických dokumentů ve finanční správě
Zdeňka Slámová