Sociální komunikace se sluchově postiženými dětmi – Lenka Věchetová
Lenka Věchetová
Bachelor's thesis
Sociální komunikace se sluchově postiženými dětmi
Social communication with hearing disabled children
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o sociální komunikaci se sluchově postiženými dětmi. Teoretická část je členěna do čtyř kapitol. První kapitola je věnovaná obecné komunikaci, vymezení základních pojmů, rozdělení sluchových vad. Druhá kapitola se zabývá integrací jedince do společnosti, metodami a druhy integrace, představuje činnost Speciálně pedagogického centra. Třetí kapitola pojednává o specifikaci …moreAbstract:
This work deals with social communication with hearing-impaired children. The theoretical section is divided into four parts. The first part concerns with the general communication, specification of basic terms and division the hearing impairments The second part deals with the integration of the individual into society, the methods and types of integration, with the activities of Special education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2013
Accessible from:: 15. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Věchetová, Lenka. Sociální komunikace se sluchově postiženými dětmi. Brno, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Moravští Novokřtěnci – Hutterité, jejich životní styl , výchova a vzdělávání v minulosti a v současnosti.
Jan Gregr -
Institucionální zabezpečení a formy environmentální mimoškolní výchovy a vzdělávání
Lucie Zíková -
Antisemitismus a jeho projevy v české a německé společnosti (19. a 20. století)
Natálie Ochranová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Odhalování potenciálu a rozvoj silných stránek u dětí z pohledu žáků, učitelů a rodičů
Markéta Hovorková -
Současný stav a budoucnost výchovy a vzdělávání dětí v oblasti připravenosti na mimořádné události a krizové situace
Matěj Glanc -
Výchova a vzdělávání ve skautingu a jejich možný vliv na žáky středních škol
Iveta Řezáčová -
Možnosti podpory a intervence v edukaci dětí s ADHD z pohledu institucionální a rodinné dimenze
Martin Doležal