Pavel Jeřábek

Diplomová práce

Psychometrie na Facebooku a její využití v marketingu malých a středních podniků

Psychometry on Facebook and its use in marketing of small and medium-sized businesses
Anotace:
V době, která umožňuje inzerci a oslovení obrovské masy obyvatel na sociálních sítí jsou kladeny stále větší nároky na to mít pokročilejší nástroje pro přesní cílení a analýzu marketingové strategie. Při tomto snažení může být psychometrie mocným nástrojem, který však ve špatných rukou může způsobit výrazná bezpečnostní rizika a zásahy do soukromí. Je však důležité o tomto nástroji mluvit a přesvědčit …více
Abstract:
In this day and age, when we are able to reach bigger and bigger audiences over social media, there is a continuous need for innovation of our marketing tools in order to be as effective as possible with our marketing activities. Psychometrics can be a powerful tool in this way, but it can also cause significant security risks and privacy interventions if mismanaged. It is important to discuss this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2018
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Ondřej Dvouletý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75035