Marketingová situační analýza pivovaru U Fleků – Pavel Hyský
Pavel Hyský
Diplomová práce
Marketingová situační analýza pivovaru U Fleků
Marketing Situational Analysis of the brewery U Fleků
Anotace:
Cílem práce je vytvořit marketingovou situační analýzu pivovaru U Fleků. Hlavním záměrem je navrhnout lepší komunikaci se zákazníky a jeho nabídky produktů a služeb pro zákazníky. V teoretické části jsou popsány jednotlivé aspekty a metody marketin-gové situační analýzy. V praktické části diplomové práce se zabývám posouzením sou-časného stavu podniku a to prostřednictvím makro a mikroprostředí při …víceAbstract:
The aim of thesis is to create a marketing situational analysis of the brewery U Fleků. The main aim is to design better communication with customers, products portfolio and services for customers. The theoretical part describes the various aspects and met-hods of marketing situational analysis. In the practical part of the thesis I deal with the assessment of the current situation of the company through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48791
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2016
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48791
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová analýza Hotelu Labe v Litoměřicích
Jakub Matějček -
Marketingová situačná analýza vybraného podniku
Zdenka Lizúchová -
Marketingová situační analýza zvoleného podniku
Eliška Veselá