Public relations státního podniku Povodí Vltavy – Bc. Veronika Volfová
Bc. Veronika Volfová
Master's thesis
Public relations státního podniku Povodí Vltavy
Public relations state enterprise Povodí Vltavy
Anotácia:
Práce je zaměřena na hodnocení nástrojů Public relations, které státní podnik Povodí Vltavy využívá ke komunikaci s veřejností. V jednotlivých kapitolách je řešeno postavení podniku v současném marketingovém prostředí, efektivnost využívaných prostředků a způsob komunikace podniku v krizových situacích. Na základě těchto analýz je navržen komunikační mix a propagační event, jako podnět ke zlepšení …viacAbstract:
This paper is focused on evaluation of public relations tools, that are utilized for the communication of the Povodí Vltavy, state enterprise with the public. Particular chapters analyze the status of the company in the current marketing, effectiveness of these tools and corporate communications method in crisis situations. On the basis of these analyzes is proposed communication mix of the company …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fj951/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Public-Private Partnership a vlastnictví společnosti a konkurenční prostředí v oblasti služeb vodního hospodářství
Dagmar Šudíková -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Public relations a politické strany
David Janda -
Public Relations jako možný prostředek k manipulace s veřejným míněním
Petr Šťastný -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
David Vořechovský -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Význam sponzoringu pro Public relations
Petr Tolar