Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. – Ing. Kristýna Teifertová
Ing. Kristýna Teifertová
Bachelor's thesis
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
New methods of communications in Customer Relationship Management. Communications as a way of society development and as a part of Marketing Mix.
Anotácia:
Cílem práce je seznámit se s novými trendy, které se v marketingové komunikaci objevily zejména díky využívání nových technologií. Jakým způsobem pomáhá využívání nových technologií proti netečnosti spotřebitelů, kteří jsou vystaveni neustálému tlaku nabídky. V procesu řízení vztahů se zákazníky poukázat na možnosti efektivních kombinací nových metod s metodami tradičními. Prezentovat základy postupů …viacAbstract:
Purpose of dissertation is to inform about new trends which were detected in marketing communication especially because of using up new technologies. In which way new technologies help against indolence of consumers which are exposed to pressure of permanent supplies. In Customer Relationship Management refer to possibilities of effective combinations of new methods with traditional methods. To present …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u5ylv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TEIFERTOVÁ, Kristýna. \textit{Nové metodiky komunikace uplatňované v~procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/frh3go/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Nové metody v internetové marketingové komunikaci
Michal Ročeň -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Jana Janichová -
Nové nástroje komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Tereza Popelková -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Kateřina Kolková