Etický audit marketingové komunikace – Ing. Kateřina Šupková
Ing. Kateřina Šupková
Bakalářská práce
Etický audit marketingové komunikace
Ethics Audit of Marketing Communications
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou etiky v marketingové komunikaci s důrazem na reklamu. Reklama je složkou marketingové komunikace, která je veřejností nejvíce vnímána a tedy i kritizována. Propojení etiky a reklamy považuji za klíčové a proto se v praktické části této práce zabývám etickým kodexem a tím, jak ho veřejnost vnímá a zkoumám, co veřejnost považuje z etického hlediska na reklamě za negativní …víceAbstract:
This thesis deals with problematics of ethics of marketing communications with an emphasis on advertising. Advertising is a part of marketing communications, which it is perceived and criticized by the public at most. I hold the interconnection of ethics and advertising as crucial. Firstly, this is the fact why I deal in the practical part of this thesis with code of ethics. Secondly, I focused on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 8. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p0swg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2009
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Etika a reklama
Gabriela Budilová -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Etické limity v reklamě
Tereza Klinovská