Vliv společenských periodik na životní styl ženy – Bc. Zdeňka Křiklavová
Bc. Zdeňka Křiklavová
Master's thesis
Vliv společenských periodik na životní styl ženy
Impact of social magazines on women’s lifestyle
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou vlivu masmédií, konkrétně pak společenských periodik, na ženy. Definuje základní pojmy z oblasti segmentace cílových skupin na základě životního stylu a na vybraném segmentačním modelu ukazuje vhodnost různých časopiseckých rubrik pro určitý typ spotřebitele – čtenáře. Také uvádí typologii periodik a konkrétněji vymezuje časopisy pro ženy a časopisy lifestylové …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the matter of the mass media influence, social periodicals specifically, on women. It defines the basic terms from the area of the target groups segmentation based on the lifestyle and it shows the eligibility of different magazine sections for the specific type of the consumer – the reader – based on the chosen segmentation model. Then it mentions the typology of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/je242/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Relaunch společenského periodika k posílení image
Martina Skočdopolová -
Návrh nového kulturně společenského periodika
David Řasa -
Role PR v lifestylových magazínech: případová studie utváření mediálních rutin při výběru zdrojů
Eliška Mezuláníková -
The linguistic analysis of women´s magazines
Terezie KAZÍKOVÁ -
Compound adjectives in women s lifestyle magazines
Eva Ptáčková -
Mediální obraz ženy v ženských lifestylových časopisech se zaměřením na genderové stereotypy. Kritická analýza diskurzu editorialů časopisu Harper´s Bazaar.
Veronika KUČEROVÁ -
Anglicismes dans les titres des magazines français pour les femmes
Tereza GRUNDOVÁ -
Analýza inzerce v časopisech pro ženy
Barbora Smoleňová