Bc. Julia Ivashkina

Master's thesis

Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku

Customer's satisfaction measurement as a management tool in a company
Abstract:
Diplomová práce je věnovaná literární rešerši důležitosti měření a monitorování spokojenosti zákazníků, a to i v prostředí internetu a na sociálních sítích. Teoretická část se zabývá metodami měření spokojenosti a sběru dat, prací s reklamacemi, seznamuje čtenáře s aktuálními technologiemi budování pověsti firmy na internetu. V praktické části je proveden vlastní výzkum spokojenosti zákazníků cestovní …more
Abstract:
The diploma thesis is devoted to research regarding the importance of measuring and monitoring customer satisfaction on the internet and on social networks. The theoretical part consists of satisfaction methods, data collection, customers complaints, and introducing readers to modern technologies that help build company reputation on the Internet. In the practical part, research was conducted on customers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 7. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2020
  • Supervisor: Ing. Bc. Jiří Mihola, CSc.
  • Reader: Ing. Lenka Farkačová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní