Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku – Bc. Julia Ivashkina
Bc. Julia Ivashkina
Diplomová práce
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Customer's satisfaction measurement as a management tool in a company
Anotace:
Diplomová práce je věnovaná literární rešerši důležitosti měření a monitorování spokojenosti zákazníků, a to i v prostředí internetu a na sociálních sítích. Teoretická část se zabývá metodami měření spokojenosti a sběru dat, prací s reklamacemi, seznamuje čtenáře s aktuálními technologiemi budování pověsti firmy na internetu. V praktické části je proveden vlastní výzkum spokojenosti zákazníků cestovní …víceAbstract:
The diploma thesis is devoted to research regarding the importance of measuring and monitoring customer satisfaction on the internet and on social networks. The theoretical part consists of satisfaction methods, data collection, customers complaints, and introducing readers to modern technologies that help build company reputation on the Internet. In the practical part, research was conducted on customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v1r7j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: Ing. Bc. Jiří Mihola, CSc.
- Oponent: Ing. Lenka Farkačová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Customer relationship as a key for modern marketing companies
Diana Khakimova -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků
Jana Marková