Barbora TRNKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketing a propagace Městské galerie Hasičský dům v Telči

Marketing and promotion of a nonprofit organization
Anotácia:
Teoretická část práce se zaměřuje na marketing a marketingové komunikace kulturních institucí v České republice. Uvádí funkci kulturních institucí v cestovním ruchu a charakte-rizuje jejich návštěvníka. Zabývá se popisem forem marketingových komunikací využíva-ných v kultuře. V praktické části analyzuje produkt, návštěvníky a konkurenční prostředí Městské galerie Hasičský dům v Telči.
Abstract:
The theoretical part focuses on marketing communications and marketing of cultural insti-tutions in the Czech Republic. It specifies the function of cultural institutions in tourism, and characterizes its visitors. It describes the forms of marketing communications used in the culture. In the practical part it analysis the product, visitors and the competitive envi-ronment of Hasicsky dum ? municipal …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 18778

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TRNKOVÁ, Barbora. Marketing a propagace Městské galerie Hasičský dům v Telči. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe