Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném kraji – Bc. Matěj Šuba
Bc. Matěj Šuba
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném kraji
Anotace:
Téma bakalářské práce je Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném kraji. Hlavním cílem bakalářské práce je vysvětlení pojmů, týkajících se vztahů se zákazníky a zanalyzovat uplatňované formy CRM ve vybraném kraji. Získané výsledky komparovat se zjištěnými zákaznickými preferencemi. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Těmito částmi jsou teoretická část a aplikační část. V teoretické části bakalářské …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is Customer Relationship Management in the selected region. The main goal of the bachelor thesis is to explain the terms of customer relations and to analyze the applied forms of CRM in selected region. Comparing the Gained results with the customer preferences. The thesis part is divided into two main parts. These parts are the theoretical part and the application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/cdw04/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
- Oponent: Ing. Martíšek František
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane