Efektivnost online marketingových nástrojů při propagaci stavebních řemesel – Šárka Nevšímalová
Šárka Nevšímalová
Bachelor's thesis
Efektivnost online marketingových nástrojů při propagaci stavebních řemesel
The effectiveness of online marketing tools in promoting construction contractors
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice brandové identity a marketingové strategie firmy zabývající se úzkým odvětvím stavebních řemesel. Předmětem podnikání firmy jsou služby a prodej zboží v oblasti vodoinstalatérství a topenářství. Cílem práce je vybudovat udržitelnou značku a navrhnout kroky k její propagaci mezi klíčové zákazníky. Teoretická část vymezuje pojmy elektronického podnikání a představuje …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of brand identity and marketing strategy of a company engaged in a narrow sector of building crafts. The subject of business of the company are services and sale of goods in the field of plumbing and heating. The aim of the work is to build a sustainable brand and propose steps to promote it among key customers. The theoretical part defines the terms of e-business …moreKeywords
Analýza konkurence B2B B2C brand budování značky firemní identita marketingová strategie marketingové nástroje online marketing online propagace propagace firmy propagace stavebních řemesel sociální sítě stavebnictví stavební řemesla SWOT analýza vizuální identita vizuální styl webové stránky značka
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEVŠÍMALOVÁ, Šárka. \textit{Efektivnost online marketingových nástrojů při propagaci stavebních řemesel}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/fxhhfb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nevšímalová, Šárka. Efektivnost online marketingových nástrojů při propagaci stavebních řemesel. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Information Management / Informační management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Šmída, J.
26/4/2023