Podpora reflexe praxe v učitelském vzdělávání – Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D.
Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D.
Disertační práce
Podpora reflexe praxe v učitelském vzdělávání
Support of reflection on teaching practice in teacher education
Anotace:
Dizertační práce se zabývá podporou reflexe praxe v učitelském vzdělávání. Tato práce se zaměřuje na přímou podporu reflexe, tj. činnost vzdělavatele, v rámci které podněcuje studentovu reflexi v bezprostřední verbální interakci. Analýza literatury ukázala, že málo rozumíme tomu, jak je podpora reflexe samotnými aktéry vnímána. Hlavním cílem dizertační práce bylo proto zjistit, jak studenti učitelství …víceAbstract:
The dissertation deals with the support of reflection on teaching practice in teacher education. This thesis focuses on the direct support of reflection, i.e. the activity of the educator as he or she stimulates the students’ reflection through direct verbal interaction. Analysis of the literature has shown that we lack understanding of how support of reflection is perceived by the participants themselves …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h6y7l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2018
- Vedoucí: prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc., doc. PaedDr. Jan Slavík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika (čtyřleté) / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Practice As Research: The Analysis of a Linguistic Aspect of Theatre Through Acting Workshops
Kristýna Zinková -
Výzkum významu témat evokovaných metodou PRVA (Phenomenological Reflection of Visual Artifact)
Jiří Závora -
Analýza terapeutických (prožitkových) deníků: interpretativní fenomenologická analýza
Kamila Vítkovičová -
Zážitek se samoléčbou u žen, které mají zkušenost s anorexií či bulimií: Interpretativní fenomenologická analýza
Lucie Mauler -
Interpretativní fenomenologická analýza zkušenosti rodičů se sdělením diagnózy PAS dítěti
Kateřina Műllerová -
Spiritualita po propuštění z vězení: interpretativní fenomenologická analýza
Hana Svobodová -
Zkušenost žen s návratem z humanitárních misí: interpretativní fenomenologická analýza
Dita Hádková -
Zkušenost pedofilů s procesem coming outu: Interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna Janů