Bc. Lucie Vlachová

Diplomová práce

Specifika spotřebitelského segmentu „stříbrné generace“ a možnosti marketingových komunikací při uspokojování jejich potřeb

Specificity of the consumer segment: the „silver generation“, and marketing communications opportunitites to satisfy their needs
Anotace:
Diplomová práce se věnuje jednomu z posledních fenoménů doby, jejímž je nepochybně populace „stříbrné generace“ v kontinuitě s integrovanou marketingovou komunikací. Tento segment se postupně stává zájmem těch společností, které mají v úmyslu a za svůj hlavní cíl vynikat a být úspěšné v dnešním hyperkonkurenčním prostředí a přizpůsobovat se aktuálním trendům trhu. První část práce obsahuje popis a …více
Abstract:
This diploma work is dedicated to one of the latest phenomena of current times, which is undoubtedly in the continuity of integrated “grey generation” marketing communication. This segment is gradually becoming a concern of those companies that intend and have the objective to excel within, and remain successful in today’s extremely competitive environment, and to adapt to current market trends. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Jiří Němec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní