Bc. Lucie Vlachová

Master's thesis

Specifika spotřebitelského segmentu „stříbrné generace“ a možnosti marketingových komunikací při uspokojování jejich potřeb

Specificity of the consumer segment: the „silver generation“, and marketing communications opportunitites to satisfy their needs
Abstract:
Diplomová práce se věnuje jednomu z posledních fenoménů doby, jejímž je nepochybně populace „stříbrné generace“ v kontinuitě s integrovanou marketingovou komunikací. Tento segment se postupně stává zájmem těch společností, které mají v úmyslu a za svůj hlavní cíl vynikat a být úspěšné v dnešním hyperkonkurenčním prostředí a přizpůsobovat se aktuálním trendům trhu. První část práce obsahuje popis a …more
Abstract:
This diploma work is dedicated to one of the latest phenomena of current times, which is undoubtedly in the continuity of integrated “grey generation” marketing communication. This segment is gradually becoming a concern of those companies that intend and have the objective to excel within, and remain successful in today’s extremely competitive environment, and to adapt to current market trends. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2012
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Jiří Němec

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní