Bc. Vladimíra HRADILOVÁ

Diplomová práce

Jazykové kompetence dětí a žáků v mateřských a základních školách

Language competences of children and pupils at the nursery and elementary schools
Anotace:
Diplomová práce v rovině teoretické se zabývá vymezením termínu jazyk, funkcí řeči a jazyka, komunikací jako procesem dorozumívání, její verbální a nonverbální složkou. Popisuje narušenou komunikační schopnost, její druhy a klinickou logopedii. Obsahuje charakteristiku jednotlivých období dítěte od předškolního věku až po mladší školní věk, popisuje vstup dítěte do školy a jeho úspěšný školní začátek …více
Abstract:
Thesis in the theoretical field deals with the definition of the term language, fuction of the speech and language, communication as a process of communication, its verbal and non-verbal component. It describes disrupted communication ability,its kinds and clinical speech therapy. It contains the characteristic of child´s individual period from the preschool age up to late school age. It also describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2012
Zveřejnit od: 23. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tomáš Jilčík

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HRADILOVÁ, Vladimíra. Jazykové kompetence dětí a žáků v mateřských a základních školách. Brno, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 23. 03. 2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 23. 3. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Magisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika