Projektové vyučování na Základní škole speciální pro tělesně postižené Kociánka Brno. – Bc. Petra Bártová
Bc. Petra Bártová
Diplomová práce
Projektové vyučování na Základní škole speciální pro tělesně postižené Kociánka Brno.
Project teaching at the Special basic school for handicapped Kocianka Brno
Anotace:
Diplomová práce se zabývá projektovým vyučováním v prostředí Základní školy speciální pro tělesně postižené Kociánka Brno. Teoretická část práce je zaměřena na charakterizování osob s tělesným a souběžným postižením více vadami, dále je blíže popsáno zejména onemocnění mozková obrna. Dále je zpracováno vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a je definováno projektové vyučování. Praktická …víceAbstract:
This thesis contains analysis of project teaching in special elementary school for disabled Kociánka Brno. Theoretical part of thesis is focused on characterizing of people with physical disabilities and multiple disabilities and there is also in detail described cerebral palsy disease. Education of students with special educational needs and definition of project teaching is discussed in theoretical …víceKlíčová slova
Projektové vyučování projektová metoda základní škola speciální tělesné postižení souběžné postižení více vadami mozková obrna vzdělávání speciální vzdělávací potřeby Project teaching project method special elementary school physical disability multiple disabilities cerebral palsy education special educational needs
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ckfv7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikačních schopností u dítěte se souběžným postižením více vadami
Klára Pažoutová -
Edukace jedinců se souběžným postižením více vadami ve školských zařízeních
Adéla Žáčková -
Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami
Věra Rýdlová -
Rozvoj grafomotoriky a jemné motoriky u předškolních dětí se souběžným postižením s více vadami
Irina Mećava -
Postoj odborníků k možnosti využití felinoterapie v zařízeních pro osoby s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Jana Pfeiferová -
Rozvoj žáků s těžkým mentálním postižením a se souběžným postižením více vadami prostřednictvím rozumové výchovy v základní škole speciální
Kateřina Fleischmannová -
Využití prvků ergoterapie ve speciálně pedagogické praxi u žáka se souběžným postižením více vadami
Iveta Prchalová -
Možnosti dalšího uplatnění u osob se souběžným postižením více vadami po ukončení povinné školní docházky
Iveta Pirklová