Formy marketingové komunikace společnosti CK Firo-tour, a.s. – Bc. Kateřina Vaňkátová
Bc. Kateřina Vaňkátová
Master's thesis
Formy marketingové komunikace společnosti CK Firo-tour, a.s.
Marketing Communications Forms of CK Firo-tour, a.s. Company
Abstract:
Předmětem diplomové práce je analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře Firo-tour, a.s., která má poukázat na používané nástroje marketingové komunikace a zejména pak následné zhodnocení úrovně jejich použití. Na základě těchto zjištěných poznatků je zpracována SWOT analýza, jež má určit silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby v marketingové komunikaci CK Firo-tour. Závěry této klíčové …moreAbstract:
The subject of the diploma thesis is the analysis of the marketing communication of the travel agency FIRO-tour, which points out the applied tools of marketing communication in the travel agency, and especially a following review of their level of use. Based on these realized findings, the SWOT analysis is made to identify the strenghts and weaknesses, the opportunities and threaths of the marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 7. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/haats/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2014
- Supervisor: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Projekt marketingových aktivit nově vznikající cestovní kanceláře
Karolína Muroňová -
Analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře
Eva Horálková -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
Veronika Hejlová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová