Denisa Jirásková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace společnosti PepsiCO

Marketing Communication of PepsiCo
Anotace:
Předložený text se věnuje analýze a zhodnocení marketingové komunikace ve společnosti PepsiCo, konkrétně její hlavní značky Pepsi. Teoretická část vychází z odborné literatury, definuje marketingové pojmy a uvádí je do širších souvislostí. V praktické části jsou zaznamenány poznatky z praxe, které jsou dále využívány pro zhodnocení marketingové komunikace značky Pepsi a na závěr je představeno doporučení …více
Abstract:
The presented text deals with the analysis and evaluation of marketing communication in the company PepsiCo, specifically its main brand Pepsi. The theoretical part is based on the literature, defines marketing terms and puts them into a broader context. In the practical part, the findings from practice are recorded, which are further used to evaluate the marketing communication of the Pepsi brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Oponent: Michal Mervart, Mgr. Bc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON