Mgr. Renata Sobolová

Diplomová práce

Zvládání školní zátěže u dětí se specifickými poruchami učení - kvalitativní studie

Coping with Academic Stress of Children with Learning Disablities: A Qualitative Study
Anotace:
Práce se zabývá problematikou zvládání školní zátěže u žáků se specifickými poruchami učení. Cílem bylo prozkoumat a popsat, jakým způsobem je prožívána školní zátěž u žáků se specifickými poruchami učení a jak se tito žáci se školní zátěží vyrovnávají. V praktické části práce byl užit kvalitativní výzkumný design. Výzkumný vzorek představují žáci ve věku 10 až 12 let, u kterých byla diagnostikována …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on coping with academic stress that children with learning disablities experience. The main goal of the study was to explore and describe how is academic stress experienced by pupils diagnosed with learning disablities and how those pupils cope with it. In the empirical part the qualitative design was used. The sample of investigation represents pupils aged 10 to 12 years …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 2. 2011
  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Jaroslav Řezáč, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství speciální pedagogiky pro střední školy