Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky – Bc. Jana Jeleňová
Bc. Jana Jeleňová
Bakalářská práce
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
A proposal of activities for customer relationship development and management
Anotace:
Řízením vztahů se zákazníky a vedením efektivního oboustranného dialogu s pečlivým vyslyšením potřeb zákazníků získávají obchodnici a producenti konkurenční výhodu. Bakalářská práce popisuje, jak této výhody dosáhnout v prostředí kosmetického trhu v ČR. Cílem práce je navržení aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky ve vybrané sledo-vané oblasti. V první části práce je popsán marketing, který …víceAbstract:
Effective customer relationship management and mutual dialogue with customers gives producers and retailers competitive advantage. This bachelor thesis elaborates on how to achieve this advantage, while focusing on the cosmetic industry in the Czech Republic. The work aims to create a recommendation for producers in the selected industry. First part of the work describes marketing, which is oriented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mxnj7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane