Branding společnosti Kofola – Bc. Kristýna Netušilová
Bc. Kristýna Netušilová
Bachelor's thesis
Branding společnosti Kofola
Branding of Kofola
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit brandingovou strategii společnosti Kofola a jejího vlivu na spotřebitele. V teoretické části jsou popsány klíčové pojmy z oblasti brandingu, strategického řízení a plánování značky. V praktické části je provedena analýza společnosti Kofola a její brandingová strategie. Ke zjištění vlivu brandingové strategie na spotřebitele bylo provedeno dotazníkové šetření. Výsledky …viacAbstract:
The aim (goal) of the bachelor's thesis is to evaluate branding strategy of the Kofola company and its impact on the customers. In the theoretical part of the thesis There is a description of the key concepts focusing on branding, strategic management as well as brand planning. Practical part of the thesis is focused on an analysis of the Kofola company and it is branding strategy. To determine the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/wctkv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2021
- Vedúci: Ing. Veronika Březinová
- Oponent: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Rebranding úspěšné globální firmy – komunikace značky
Jakub Závišek