Rozvoj přístupů k měření komplexní loajality zákazníků v průmyslových organizacích – Eva Tylečková
Eva Tylečková
Master's thesis
Rozvoj přístupů k měření komplexní loajality zákazníků v průmyslových organizacích
Development of Approaches to Customer Loyalty Measurement at Industrial Plants
Abstract:
Diplomová práce se zabývá rozvojem přístupů k měření komplexní loajality zákazníků v průmyslových organizacích. Dílčími cíli práce je analýza dosavadních přístupů k měření loajality zákazníků a analýza současného stavu v oblasti měření loajality zákazníků v českých organizacích. Hlavním cílem práce je návrh metodiky pro měření komplexní loajality zákazníků, která by zohledňovala jak emocionální, tak …moreAbstract:
This master’s thesis is focused on development of approaches to measurement of complex customer loyalty in industrial organizations. Partial goals of this thesis are analysis of current approaches to measurement of customer loyalty and analysis of current state in the field of measurement of customer loyalty in Czech organizations. Main goal of this thesis is proposal of methodology for measurement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/136434
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2019
- Supervisor: Jaroslav Nenadál
- Reader: David Vykydal
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TYLEČKOVÁ, Eva. \textit{Rozvoj přístupů k měření komplexní loajality zákazníků v průmyslových organizacích}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta materiálově-technologická. 2019. Available from: https://theses.cz/id/g1kncz/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta materiálově-technologickáMaster programme / field:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management kvality
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane