Význam a úloha marketingu v systému řízení podniku – Diyora Jalalova
Diyora Jalalova
Bachelor's thesis
Význam a úloha marketingu v systému řízení podniku
Value and role of marketing in enterprise managment system
Anotácia:
Tématem práce je posouzení úlohy a významu marketingu v podnikovém řízení. Cílem práce je navrhnout možná doporučení ke zvýšení úrovně marketingového řízení ve vybraném podniku. V této práci byla provedená situační analýza vybraného podniku (mobilního operátora Ucell v Uzbekistánu), byla posouzená úroveň marketingového řízení a využívání nástrojů marketingového mixu. Ucell je jedním z nejznámějších …viacAbstract:
This thesis assesses the role and importance of marketing in business management. As a result, this thesis suggests possible recommendations to increase the level of marketing management in the selected company In order to generate recommendations, a situational analysis of the selected company (Ucell mobile operator in Uzbekistan) was performed and the level of marketing management as well as the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie a tvorba corporate identity pro společnost Uni Hobby
Veronika Valterová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Interkulturní a marketingová strategie Evropské pojišťovny
Jiřina Cintavá -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Corporate Social Responsibility strategie ve vybrané společnosti
Karolína Pilátová -
Podniková kultura – předpoklad úspěšnosti marketingové strategie
Hana Masarová -
Marketingová strategie firmy a ekologická hlediska
Adéla Davidová
Názov
Vložil
Vložené
Práva