Tereza Schvanová
Bachelor's thesis
Digitální marketing v oblasti veřejné volby
Digital Marketing in the Field of Public Choice
Abstract:
Přítomnost politických kandidátů/stran na internetu hraje stále významnější roli, jelikož je to nejrychlejší způsob, jak se dostat do podvědomí voličů. Nejčastějším nástrojem, který politici využívají jsou sociální sítě. Aby byla tato platforma pro politické strany skutečně užitečná, je klíčové umět ji efektivně využívat. Tato bakalářská práce je zaměřená na zhodnocení digitálního marketingu politických …moreAbstract:
The online presence of political candidates/parties is playing an increasingly important role as it is the fastest way to get into the voters' consciousness. The most common tool used by politicians is social networks. To make this platform really useful for political parties, it is crucial to know how to use it effectively. This bachelor thesis is aimed at evaluating the digital marketing of political …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/152900
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: Lukáš Jursa
- Reader: Jakub Vontroba
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská