Bc. Anna Janíčková

Bakalářská práce

Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky.

New methods of communication utilised in the process of customer relationship management
Anotace:
Bakalářská práce identifikuje nové nástroje komunikace, které jsou používány úspěšnými značkami v boji o zákazníka. K analýze některých z těchto taktických nástrojů byly použity případové studie, které byly sestaveny na základě vlastních zkušeností autorky a z odborných zdrojů. Tyto nástroje jsou zpravidla zaměřeny na okamžitý efekt a proto je k zajištění konzistentní kolaborace se zákazníkem potřebné …více
Abstract:
This bachelor thesis identifies a number of new communication tools to be used by different brands when they compete for customers. A number of case studies are referenced based on personal experience, and professional resources are used to provide an analysis of some of the tactical tools used by firms. The effect of such tools is immediate but it is critical that long term sales strategies are adopted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní