Specifika módního marketingu a jeho vliv na chování spotřebitele – Sylvia Kureková
Sylvia Kureková
Diplomová práce
Specifika módního marketingu a jeho vliv na chování spotřebitele
Specifics of fashion marketing and its impact on consumer's behaviour
Anotace:
Diplomová práce se zabývá charakteristikou módního marketingu a jeho specifiky a také jeho vlivem na chování spotřebitele. Cílem této práce je definovat specifika módního marketingu, respektive komunikačních strategií módního průmyslu, a jeho vliv na rozhodování a následné chování spotřebitele se zaměřením na dvě konkrétní společnosti: H&M a Zara. Práce vysvětluje, jakým způsobem se odlišuje módní …víceAbstract:
This thesis deals with the characteristics of fashion marketing, its specifics and its impact on consumer's behaviour. It defines the specifics of fashion marketing and communication strategies of the fashion companies and its impact on consumer's behaviour focusing on two specific companies: H&M and Zara. This thesis explains how fashion marketing differs from other industries and what factors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40698
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40698
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Fashion Marketing
Andrea Hubálková -
Fashion marketing se zaměřením na mikropodnik - Krispol fashion s.r.o.
Ondřej Berný -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu
Kristýna Poláčková -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Fashion marketing mladých start-upů
Jakub Král -
Luxury Fashion Marketing
Thu Hien NGUYEN