Networking v prostředí online profesních sítí – Vojtěch Štěpánek
Vojtěch Štěpánek
Bachelor's thesis
Networking v prostředí online profesních sítí
Networking via professional online networks
Anotácia:
Profesní online sítě přinášejí mnoho možností k networkingu. Uživatel může udržovat a vytvářet pracovních kontakty, pravidelněji interagovat s relevantními komunitami v oboru, prezentovat svůj pracovní i osobní život skrze příspěvky nebo získávat informace přímo od zdroje. Cílem této bakalářské práce je určit současné relevantní profesní sítě z pohledu networkingu manažerů, podnikatelů a ředitelů. …viacAbstract:
Professional online networks bring countless possibilities for networking. Users can expand and maintain their professional contacts, regularly interact with communities close to their area of expertise, share work achievements, present themselves both professionally and personally or get relevant news right from its source. The main goal of this thesis is to come up with up-to-date relevant professional …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86852
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
- Vedúci: Veronika Motlová
- Oponent: Kateřina Půbalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86852
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Etický problém komunikace veřejnoprávních novinářů na online sociální síti Twitter
Klára Ješinová -
Komunikace na sociálních sítích: Online interakce partnera a nespokojenost ve vztahu
Markéta Chumchalová -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Marketingová komunikace prostřednictvím sociálních sítí
Jan Zimmermann -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Monika Hegarová -
Is the popularity of social networking sites affecting formality in business communication? A case study of widespread usage of such social networking sites in a company in the Czech Republic
Barbora PLECHATÁ -
Výzkum reklamy na LinkedIn se zaměřením na nabídku práce
Zdeňka KREJČOVÁ