Denisa Hašková
Diplomová práce
Image značky Mattoni
Image of the Mattoni brand
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat image značky Mattoni na trhu v České republice. Práce je rozdělena do tří kapitol. První část se zabývá teoretickými východisky, charakterizuje značku jako takovou, její image a komunikaci. Druhá kapitola se věnuje společnosti Karlovarské minerální vody a jejím dceřiným značkám. Podrobně je pak rozebrána značka Mattoni, její portfolio, angažovanost v různých oblastech …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyze the image of the Mattoni brand on the Czech market. The thesis is divided to the three parts. The first chapter provides the theoretical background, which characterizes the brand, the image of the brand and the communication. The second part of the thesis mentions the company Karlovarské minerální vody and its subsidiary brands. The brand Mattoni is described in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 11. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69268
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69268
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Suggested Improvements of Instagram Brand Communication for Czech Airlines
Tereza Bártová -
Komunikace značky v éře digitálního marketingu
Barbora Kučerová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Komunikace luxusních značek v době pandemie Covid - 19
Valentina Lazzari -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Natálie Mikesková -
Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky
Veronika Pavelková -
Analýza marketingové komunikace značky Mattoni
Tereza Jacinová