Martina Haisová

Bakalářská práce

Komunikační mix vybraného subjektu

Communication mix of selected company
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je rozbor problematiky a návrh účinnějšího využití jednotlivých nástrojů komunikačního mixu ve farmaceutické společnosti s ohledem na platné zákony a regulace. Práce se bude zabývat také popisem jednotlivých nástrojů, definicí cílových skupin a zhodnocením dopadu použitých nástrojů. Zároveň budou rozebrány možnosti a specifika komunikačního mixu při prezentaci volně prodejných …více
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is the analysis followed up by a proposal on how to use individual tools of the marketing mix in pharmaceutical companies. The proposal takes into account the current laws and regulation. My bachelor work will also take a closer look on the description of the individual tools, definition of target groups as well as evaluation of the usage of the tools. The thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní