Martina Haisová

Bachelor's thesis

Komunikační mix vybraného subjektu

Communication mix of selected company
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je rozbor problematiky a návrh účinnějšího využití jednotlivých nástrojů komunikačního mixu ve farmaceutické společnosti s ohledem na platné zákony a regulace. Práce se bude zabývat také popisem jednotlivých nástrojů, definicí cílových skupin a zhodnocením dopadu použitých nástrojů. Zároveň budou rozebrány možnosti a specifika komunikačního mixu při prezentaci volně prodejných …more
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is the analysis followed up by a proposal on how to use individual tools of the marketing mix in pharmaceutical companies. The proposal takes into account the current laws and regulation. My bachelor work will also take a closer look on the description of the individual tools, definition of target groups as well as evaluation of the usage of the tools. The thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2019
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní