Strategická analýza okolí společnosti BONAVITA, spol. s r.o. – Tomáš Dvořáček
Tomáš Dvořáček
Bachelor's thesis
Strategická analýza okolí společnosti BONAVITA, spol. s r.o.
Strategic Analysis of Business Environment of BONAVITA, spol. s r. o.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je za pomoci vybraných metod strategické analýzy poskytnout managementu firmy BONAVITA, spol. s r. o. informace o podnikovém okolí, které jim pomohou dosáhnout plánovaného pravidelného zvyšování tržeb v následujících letech. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, metody a postupy, které jsou následně využity v části praktické …moreAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to provide the management of BONAVITA, spol. s r. o. information about the business environment which will help them achieve the planned increase in sales in the coming years. The bachelor thesis consists of two parts. The theoretical part explains the basic concepts, methods and procedures, which are then used in the practical part. The key methods leading to achieve …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 10. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82650
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2021
- Supervisor: Petr Boukal
- Reader: Martin Jurek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82650
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova