Bc. Matěj Kavka

Master's thesis

Návrh informační podpory pro řízení vztahů se zákazníkem

Design of Information Support for Customer Relationship Management
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Návrh informační podpory pro řízení vztahů se zákazníkem“ je analýza současného stavu, způsobu zavedení CRM systému a vytvoření konkrétního návrhu CRM řešení ve společ-nosti XYZ. První část je zaměřena na literární rešerši, která se zabývá významem CRM, projektového řízení a jeho metodami, řízením IT a měření výkonnosti CRM. V praktické části se zabývá současným CRM řešením …more
Abstract:
The subject of the diploma thesis "Proposal of information support for customer relationship management" is the analysis of the current state and the method of implementing a CRM system and the creation of specific design of a CRM solution in the company XYZ. The theoretical part is focused on the literature search, which deals with the impor-tance of CRM, project management and its methods, IT management …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.
  • Reader: Ing. David Brandejs

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
System Engineering and Informatics / Business Informatics