Návrh komunikační strategie v rámci vybraného stavebního projektu na území hlavního města Prahy – Štěpánka Hlávková
Štěpánka Hlávková
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie v rámci vybraného stavebního projektu na území hlavního města Prahy
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na propojení projektového řízení a ochrany životního prostředí ve stavebnictví s participací veřejnosti a dodržováním legislativy. Cílem je navrhnout komunikační strategii pro stavební projekt v Praze. Teoretická část definuje projektové řízení a metodiku PRINCE2, zkoumá procesy přípravy projektu včetně účasti veřejnosti. Metodika výzkumu popisuje postup práce. Analytická …víceAbstract:
The master's thesis focuses on the integration of project management and environmental protection in construction with public participation and compliance with legislation. The aim is to propose a communication strategy for a construction project in Prague. The theoretical part defines project management and the PRINCE2 methodology, examines the processes of project preparation, including public participation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLÁVKOVÁ, Štěpánka. \textit{Návrh komunikační strategie v rámci vybraného stavebního projektu na území hlavního města Prahy}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/g72vng/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková