Aplikace psychogenetické teorie vývoje čtení a psaní v současné MŠ – Hana ZICHOVÁ
Hana ZICHOVÁ
Bakalářská práce
Aplikace psychogenetické teorie vývoje čtení a psaní v současné MŠ
Application of the psychogenetical theory of reading and writing evolution in the contemporary nursery school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vývojem čtení a psaní v současné mateřské škole. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku dítěte předškolního věku, předškolního vzdělávání a také vznikem písma. Druhá část je zaměřena na vývoj metod prvopočátečního čtení a psaní a na psychogenetickou teorii. Třetí část zachycuje předškolní přípravu na čtení a psaní a také specifické poruchy učení, které ve značné míře …víceAbstract:
This bachelor thesis is concerned with the evolution of reading and writing in the present-day nursery school. The theoretical part is focused on the preschool aged children characteristic, preschool education and also calligraphy origin. The second part deals with the methods of rudimentary reading and writing and on the psychogenetical theory. The third part takes down the preschool preparation on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2010
Zveřejnit od: 8. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2010
- Vedoucí: PaedDr. Helena Šimíčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZICHOVÁ, Hana. Aplikace psychogenetické teorie vývoje čtení a psaní v současné MŠ. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace psychogenetické teorie vývoje čtení a psaní v současné MŠ
Lucie MALCHÁRKOVÁ -
Aplikace psychogenetické teorie vývoje čtení a psaní v současné MŠ
Martina HOŇKOVÁ -
Aplikace psychogenetické teorie vývoje čtení a psaní v současné MŠ
Eva OTRUBOVÁ -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová