Bc. Stanislav Zámečník

Bachelor's thesis

Využití prostředků podpory prodeje v organizaci

Use of Promotion Means in a Company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení podpory prodeje ve zkoumaných společnostech a pomoc při získávání nových zákazníků. První část informuje o vymezení podpory prodeje, výhodách a omezeních podpory prodeje, cílech podpory prodeje, nástrojích podpory prodeje a o podpoře prodeje v prostředí B2B a B2C. Druhá část představuje vybrané podniky, jejich efektivní uplatňování podpory prodeje a komparaci …more
Abstract:
The main goal of this thesis is the evaluation of marketing support in the researched companies and the help with gaining new customers. The first part informs about the specification of marketing support, the benefits and the restrictions of marketing support, about its goals and tools and about the marketing support in environment of B2B and B2C. The second part represents chosen companies, their …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2016
  • Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní