Tadeáš Vytiska

Bakalářská práce

Vliv značky na kupní chování zákazníka

The influence of brand image on purchase behavior
Anotace:
Tato práce zkoumá vliv komunikace a individuálních marketingových faktorů na vnímání značky Adidas zákazníky. Jejím cílem je odhalit rozhodující faktory ovlivňující jejich nákupní rozhodování cílové skupiny na českém trhu ve věku 18–25 let a na základě komparace dat získaných z hloubkového rozhovoru s marketingovým manažerem doporučit marketingové aktivity podporující prodej produktů značky Adidas …více
Abstract:
This work explores the impact of communication and individual marketing factors on the perception of the Adidas brand by customers. Its aim is to uncover the decisive factors influencing the purchasing decisions of the target group aged 18–25 years in the Czech market, and based on the comparison of data obtained from an in-depth interview with a marketing manager, recommend marketing activities that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Huml
  • Oponent: Lucie Vokáčová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses g9dfpg g9dfpg/2
16. 3. 2024
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.