Fundraising, sponzorství a donátorství v britských kulturních institucích (srovnání s ČR) – Duyen Monika Nguyenová
Duyen Monika Nguyenová
Bachelor's thesis
Fundraising, sponzorství a donátorství v britských kulturních institucích (srovnání s ČR)
Fundraising, sponsorship and donorship in British cultural institutions (in comparison with the Czech Republic)
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá fundraisingem a jeho srovnáním ve vybraných britských a českých kulturních institucích. První část práce se věnuje východiskům jako je vymezení pojmu fundraising, jeho zásadám a segmentaci. Dále popisuje dárcovství a jeho daňovou úpravu v České republice a Spojeném království. V souvislosti se státním financováním je zde rozebrána problematika daňových asignací v kultuře …viacAbstract:
This work deals with fundraising and its comparison between selected British and Czech cultural institutions. The first part is dedicated to defining the concept of fundraising, its principles and segmentation. Subsequently the work contains a description of donorship and its reflection in the tax system in the Czech Republic and the United Kingdom. In conjunction with state financing, the issue of …viacKľúčové slová
sponzoringKľúčové slová
dárcovstvíKľúčové slová
Velká BritánieKľúčové slová
fundraisingKľúčové slová
kulturní instituceKľúčové slová
kulturní politika
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/10369
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedúci: Jiří ŠTILEC
- Oponent: Roman BĚLOR
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NGUYENOVÁ, Duyen Monika. \textit{Fundraising, sponzorství a donátorství v britských kulturních institucích (srovnání s ČR)}. Online. Bakalárska práca. Praha: Akademie múzických umění v Praze, Hudební a taneční fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/gaxa9e/.
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 3. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBachelor programme / odbor:
Hudební umění / Hudební produkce
Práce na příbuzné téma
-
Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce
Andrea Badinová -
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
Simona Niklová -
Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce
Eliška Potůčková -
Kulturní život města Loun v 1. polovině 20. století se zaměřením na vybrané kulturní instituce (divadla, kina a výstaviště)
Jana MULÁKOVÁ -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketingová a komunikační strategie kulturní instituce
Daria Abashkova -
Vizuální řešení kulturní instituce
Lucie Hůlková -
Kulturní instituce ve společenském světě sociálních sítí
Jan Fatura