Analýza online komunikace Divadla Bez zábradlí – Bc. Pavel Michalička
Bc. Pavel Michalička
Bachelor's thesis
Analýza online komunikace Divadla Bez zábradlí
Analysis of Online Communication of Theatre Bez zabradli
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je analýza komunikace Divadla Bez zábradlí v online prostředí. Teoretická část se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace v kultuře s důrazem na komunikaci v online prostředí. V praktické části je vybraná instituce kriticky analyzována na základě analýzy SWOT, komparace s konkurenční institucí a dotazníkového šetření. Výstupem práce je shrnutí silných a slabých stránek …viacAbstract:
The subject of the bachelor's thesis is the analysis of the communication of the Theater Bez zabradli in the online environment. The theoretical part is focused on the issue of marketing communication in the arts with an emphasis on communication in the online environment. In the practical part, the selected institution is critically analyzed on the basis of SWOT analysis, comparison with a competing …viacKľúčové slová
Kultura Marketing Komunikace Marketingový mix Komunikační mix Média Sociální sítě Divadlo
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l2t6w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková