Marketingová komunikace Divadla na cucky – Jan Machalka
Jan Machalka
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace Divadla na cucky
Marketing Communication of Divadlo na cucky
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a marketingových komunikací olomouckého Divadla na cucky. V teoretické části se věnuje základním pojmům a poznat-kům dané problematiky. Dále je uveden popis Divadla na cucky a jeho marketingového a komunikačního mixu. V souladu s výsledky provedeného výzkumu formou dotazníkového šetření je provedena SWOT analýza a následně autor formuluje vlastní …viacAbstract:
This thesis deals with marketing and marketing communications of Divadlo na cucky. At first there are determined essential characteristic of selected area. Then there is description of Divadlo na cucky and it´s marketing and communication mix. In accordance with the results of survey there is SWOT analysis and author´s suggested proposials for changes in theatre´s communication strategy.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Machalka, Jan. Marketingová komunikace Divadla na cucky. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko