Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků s mentálním postižením – Bc. Marcela Cimermanová
Bc. Marcela Cimermanová
Diplomová práce
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků s mentálním postižením
Communication systems and their use for children with mental disorder
Anotace:
CIMERMANOVÁ, M. - Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků s mentálním postižením. Katedra Speciální pedagogiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, Brno 2010, 78 stran. Diplomová práce Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků s mentálním postižením se zabývá využitím jednotlivých komunikačních systémů u dětí s mentálním postižením na základní škole speciální. První …víceAbstract:
CIMERMANOVÁ, M. - Communication systems and their use for children with mental disorder. Pedagogical Faculty of Masaryk University, Brno 2010, 78 page. Dissertation Communication system and their usage for childern with mental disorders is about usage communication systems for children with mental disorders in special basic school. In the first chapter is definited concept, clasification and etiology …víceKlíčová slova
Klíčová slova komunikační systémy alternativní a augmentativní komunikace mentální postižení základní škola speciální edukace legislativa systém vzdělávání vzdělávací programy řeč u žáků s mentálním postižením logopedická intervence podpůrné terapie Keywords systems of communication alternative and augmentative communication mental disorder special basic school education legislation systém of education educational programmes language of the pupils with mental disorder speech intervention supportive therapies
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q3663/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Vymezení lexikálních jednotek odborné slovní zásoby k praktické závěrečné zkoušce z angličtiny v oboru Kuchař - čísník na SŠ a VOŠ cestovního ruchu v Českých Budějovicích/The definition of lexical units of specialized vocabulary for the purposes of the practical final examination in English language of the Cook-waiter branch of study at the School of tourism in České Budějovice.
Šárka ZAHRADNÍČKOVÁ -
The use of online technologies for the development of digital competencies in the teaching of the English language in the 9th grade at primary schools of Prague 5
Eva KADLECOVÁ -
Teaching English to Lower Secondary School Children with Mild Mental Handicap
Hana VESELÁ -
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Kateřina Lišková