Bc. Patrik Podskalský

Bakalářská práce

Aplikace nových forem marketingu

Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingové činnosti společnosti Apple Inc., popsat nové trendy v marketingové komunikaci a následně navrhnout opatření, které by měli efektivní vliv na marketing společnosti. První část práce se zaměřuje na teoreticko-metodický základ. Druhá část je zaměřená na aplikační formu. V teoreticko-metodické části jsou informace o znalostech marketingu – marketingový …více
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyse marketing actions of Apple Inc. company, describe new trends in marketing comminaction and create new effective ways of modern marketing aproach. The first part is theory based concept of marketing and the second part is related to application form. There is knowledge based information in the theory part – marketing mix, marketing communiaction, tools …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2016
  • Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petra Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích