Návrh strategického plánu obecně prospěšné společnosti Národní centrum nábytkového designu – Bc. Martina Jašková
Bc. Martina Jašková
Diplomová práce
Návrh strategického plánu obecně prospěšné společnosti Národní centrum nábytkového designu
Design of a Strategic plan of a public benefit institution National Furniture Design Center
Anotace:
Národní centrum nábytkového designu, obecně prospěšná společnost, se zaměřuje na uchování tradice českého nábytkářství, jeho současný vývoj a podporu mladých tvůrců. S rozvojem této neziskové organizace vznikla potřeba systematizace jejího provozu a tím i vytvoření strategického plánu. Diplomová práce je analytickým rozborem její činnosti a současně manuálem, kterým je možné se řídit při realizaci …víceAbstract:
The National Furniture Design Center, public benefit institution (in Czech: Národní centrum nábytkového designu, o. p. s.) focuses on preservation of tradition of the Czech furniture industry, its current development and the support of young creators. Along with the development of this non-profit organization, there was a need for systematization of its operation and thus a strategic plan had to be …víceKlíčová slova
Národní centrum nábytkového designu o. p. s. nezisková organizace strategický plán řízení neziskové organizace marketing fundraising situační analýza poslání vize analýza vnitřního a vnějšího prostředí analýza SWOT implementace strategického plánu non-profit organization strategic plan non-profit management situational analysis mission vision internal and external environment analysis SWOT analysis strategic plan implementation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pub1e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2018
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Koudelková
- Oponent: Mgr. Jan Špaček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAŠKOVÁ, Martina. \textit{Návrh strategického plánu obecně prospěšné společnosti Národní centrum nábytkového designu} [online]. Brno, 2017 [cit. 2023-04-01]. Dostupné z: https://theses.cz/id/gdy7c7/. Diplomová práce. Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. Vedoucí práce PhDr. Dagmar Koudelková.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti společnosti Česká podnikatelská pojišťovna a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Ondřej Novák -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Vliv vybraných vnějších a vnitřních determinantů na výši krátkodobého a dlouhodobého zadlužení českých a francouzských ICT společností
Veronika Šudová -
Kráska a zvíře jako umělecký námět a estetické paradigma
Monika Pavlíková -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova