Klára Wantulová
Bachelor's thesis
Módní magazín
Fashion Magazine
Anotácia:
Bakalářská práce má za úkol zmapovat a popsat vývoj módy a především nastínit tvorbu významných módních designérů během 20. století. Poměrně velkou část věnuji některým z nejznámějších módních návrhářů 20. století. Druhá část práce je věnována výtvarným editorům, o kterých pojednávám z hlediska nedocenitelnosti jejich grafické úpravy módních časopisů. Praktická část popisuje zejména postup při tvorbě …viacAbstract:
My bachelor thesis is aimed at mapping out and describing fashion development and especially take into account work of significant fashion designers of 20th century. A relatively large part is dedicated to some of the most famous fashion designers of 20th century. The second part is dedicated to contemporary visual editors who i deal with in terms of the uniqueness of their graphic design of fashion …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zverejniť od: 15. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Wantulová, Klára. Módní magazín. Zlín, 2015. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design - Graphic Design
Práce na příbuzné téma
-
Haute couture na pomezí estetické a praktické funkce
Kateřina Protivná -
L'immortalité de la haute couture française des années 1920 et 1950
Martina BORSICZKÁ -
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman -
Formación de los adjetivos de color y su uso en las páginas web dedicadas a la moda
Sandra Hanychová -
Návrh marketingové internetové komunikace JR-moda
Martina Lebedová -
Gli anglicismi nelle riviste italiane di moda
Michaela Veselá -
Le parole di origine francese nelle riviste di moda italiane
Jana Kopecká