Spotrebné chovanie v súčasnom hotelierstve – Bc. Nikoleta Feketeová
Bc. Nikoleta Feketeová
Diplomová práce
Spotrebné chovanie v súčasnom hotelierstve
Consumer behavior in the current hospitality
Abstract:
This master thesis aims to explain the behaviour of customers in the current hotel industry, to analyze customers´ behaviour at a specific hotel facility and to examine clients´ satisfaction level through research as well as suggest adequate solutions for improvement. The teoretical part of this thesis covers management, marketing, psychology and hotel industry knowledge. The introduction part examines …víceAbstract:
Diplomová práca je zameraná na chovanie spotrebiteľov v súčasnom hotelierstve. Cieľom práce je analyzovať správanie spotrebiteľov v hotelovom zariadení. Na základe výskumu zistiť mieru spokojnosti ubytovaných hostí a v prípade nedostatkov, navrhnúť adekvátne riešenia, ktoré pomôžu hotelu lepšie uspokojiť potreby hostí. Teoretická časť zahŕňa poznatky z oblasti managementu, marketingu, psychológie a …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/v3c75/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FEKETEOVÁ, Nikoleta. \textit{Spotrebné chovanie v súčasnom hotelierstve}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/geoy8d/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Matej Petrinec -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Lucia Gyurcsovicsová -
Marketingový výzkum
Terézia Oravcová -
Marketingový výzkum v procesu vývoje produktu
Juraj Zamborský -
Drivers of Consumer Behaviour of Apple and Samsung Users in Uzbekistan
Sitora Salieva -
Vplyv kultúrnych predispozícií na spotrebné chovanie spotrebiteľa pri kúpe luxusných statkov na českom trhu
Barbora Nováková -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková